28 Aralık 2012 Cuma

komik küfürlü sözler

küfürlü sözler

+kanka cem'in selami var lan sana
-hangi cem lan 
+anani sikicem ahuahahahahahah sfhjdk



amk telefonu 2 kez yazdi durumu hayatimda got gibi kaldigim istisna durumlardan biri


can baba bilinenin aksine verdiği bir konferansta tamamen uslu durmuş, hiç küfür etmemiş ve konferansı tamamlamıştır. tam vedalaşıp kürsüden inecekken patlatır güfteyi;

-bugün de çok kafa siktik kusura bakmayın



bir seferde eşcinseller askere gitmek istediklerini söylemişler. tabi büyük patırtı kopmuş memlekette. can babaya intikal etmiş olay. sormuşlar can babaya
+efendim, eşcinsellerin vatan savunmasında görev alma fikrine siz ne diyorsunuz ?
-arkadaş, götünü savunamayan adam vatanı nasıl savunsun !



Türkiye'de erkek kuaförü; camına Kıvanç Tatlıtuğ
resimleri yapıştırıp, gelenleri Hakkı Bulut'a çevirip
yollamaktır.



Kendini Pikachu sanıp camdan atlayan bi çocuk
vardı, amına kodumun salağı Pikachu uçabilen bi pokemonmu.



"Sigarayı bırakmanın etkili yolları" diye bir liste
yapmışlar tam 73 madde..Okurken 3 kez sigara
molası verdim, oku oku bitmiyor amkkkk



Tarih Hocası:1. murat hangi savaşta öldü ?
Ben:en son katıldıgı savasta



Tarih Hocası:1. murat hangi savaşta öldü ?
Ben:en son katıldıgı savasta

Risk nedir bilir misiniz? 20 Aralik gecesi ossbir çekip 21 Araliğa cenabet girmek demektir



lionel messi; yılda: 71 milyon tl (32 milyon euro) ayda: 6 milyon tl haftada: 1.5 milyon tl günde: 285 bin tl saatte: 14 bin tl dakikada: 236 tl saniyede: 3 tl kazanıyor. siz bu yazıyı okurken adam 150 tl kazandı bile..



'Sikerim böyle hakimi' dersen hakime hakaretten 17 yıl yersin, ama işi eyleme döküp gerçekten sikersen tecavüzden 2-3 yıl yatar çıkarsın. Hatta hakimin rızası vardı dersen hakimi nikahına dahi alabilirsin. Burası Türkiye burada adalet diye birşey yok..



sevgilimden yediğim inanılmaz ayar havalar ısındı piçler. geçen gün sahilde yürüyorduk manitayla bakkala girdik iki dondurma alacaktık. cornetto alalım dedi hem aşkına da bedavası varmış. bedavasını sevgilime verdim küçüğü sen ye dedim şakasına. patlattı cevabı bakkal amcanın önünde 'zaten hep de küçüğü ben yiyorum' diye. orospu bakkal amcanın önünde gömdü beni ne yapacağımı bilemedim 50 lira vermiştim üstünü bekliyordum. piç bakkal tüm bozukları 5 kuruş verdi küçük küçük yediğim ayarı duyunca. verirken bir de sırıtıyor amk bakkalı. aniden yediğim ayarlarla kendime bir türlü gelemedim lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder