7 Ocak 2013 Pazartesi

Sınav macerası part 2


Neyse beyler baktım burnum akıyor bütün soruları kafadan atıp çıktım dışarı çıktığım gibi burnumu fisssss diye çektim hayatımda hiç bukadar rahatlamamistim amk neyse bi sigara yakıp ofise doğru yürümeye başladım (diyarbakırlı panpalarim bilir) beyler tam sanat sokağının oraya geldim, bi de ne göreyim? Yogun bakıma gonderdigim çocuğun babası amcaları falan önümde duruyolar ellerinde satır bıçak sopa falan, dedim ne var lan tavuk mu kesiyonuz amina koduklarim, evet tavuk kesiyoruz diyip üstüme yürüdüler beyler bende 46 numara buldozer marka botlarimin bağcıklarını baglayip koşmaya başladim baktım olmuyor, arkami dönüp botlarimla aralarına daldim dedemin bana öğrettiği helikopterleme tekmegimi savurdugum gibi hepsi pert. arkama bile bakmadan kaçmaya başladım yere düşenlerden biri elindeki bıçağı fırlattığı gibi bıçak gotume denk geldi, bıçak gotumde koşmaya.başladım neyse ki diclekent arabasına bindim ve eve doğru gidiyorum, otobusteki kizlar bana bakıp guluyorlar. Dayanamayıp ulan amina soktugumun kezbanlari ne bakiyosunuz lan ne var tipimde diyip botlarimi işaret ettim, tabi kizlar korktu amk uçaksavar gibi botlarim vardı, içlerinden biri bana dönüp sen hadi ateistler bunuda aciklayinin admini değil mısın dedi evet dedim hergun takip ediyoruz paylasimlarin falan çok güzel dedi.okadar mutlu oldum ki kızın yanına gidip sevişelim mı dedim kız uff sktr gt be slq .s .s diyip caktrmadan telefon numarasını verdi, yanındaki kezban gülmeye başladı amk, ne var lan amini disledigim dedim, bana dönüp, sen önce o gotundeki bıçağı çıkar dedi, öyle sinirlendim ki bıçağı çıkardığım gibi kızın sol memesine saptirdim ve helikopterleme tekmegimi vurdugum gibi kız otobüsün arka camından dışarı fırladı, baktım ordan bi amca ayağı kalkıp alkislamaya başladı, yaşlı teyze, kro abi derken otobüs alkışlarla yıkılmaya başladı, otobüsün şoförü otobüsü durdurup bizi.dışarı çıkardı resmen kıyamet kopuyordu amk en büyük admin bizim admin diye sloganlar atiyoardi o. Neyse beni uyelerimle başbaşa bırakın diyip eve gittim, evdeyim şu an, biraz uyuyayim paylaşıma baslayacam.

(hikayenin başını bilmeyenler alt bakabilir, okuyanlar şukulasın yeni maceralarimi anlatacam.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder