11 Ocak 2013 Cuma

Buyrun taze hikaye

Beyler geçende yolda yürüyorum, sokak çok kalabalik amk. Neyse hem sayfaya girmiş size paylaşım yapıyorum hemde hızlıca yürüyorum yolda. Öküzün biri çarpmaz mi bana? Öyle sinirlendim ki amina tekmeyi
bastığım gibi kaçmaya başladım. Neyse kız yere düşmüştü, arkama bakıp acıdım ve geri döndüm. Kızdan özür diledim ve kalkmasına yardımcı oldum. Kız telefonunu yerden kaldırdığı gibi telefona bakti ve kahkaha atmayan başladı. Beyler öyle sinirlendim ki telefonu kızın elinden aldığım gibi götüme soktum ve kıza nr gülüyorsun aminda kolbastı oynadığımın kezbani, kız bana dönüp uff snane be slq .s .s hadi ateistler bunuda açıklayını takip ediyordum dedi. Tabi sayfanın kurucusu.olduğumu bilmiyordu. Beyler öyle mutlu oldum ki kıza osmanlı tokadini patlattigim gibi kızı sikmeye başladım, kız aniden seslendi bana, hem sikip hem sikilmek nasil bi duygu? Diye. Bende, ne sacmaliyorsun lan amk kezbani sadece ben seni sikiyorum kimse beni sikmiyor dedim, ozaman gotundeki telefon ne dedi.. O anki sinirle kıza öyle bi.kafa atmisim ki kızın beyni yerinden çıkıp gotume girmiştir. Ve o günden beri iki beyinliyim beyler. Bukadar zeki olmamin nedeni de bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder